موسسه حقوقي عدالت آفرينان موسسه حقوقي عدالت آفرينان .

موسسه حقوقي عدالت آفرينان

جايگزيني و تعويض سند وثيقه ملكي براي آزادي متهم

چگونه مي توان سند وثيقه را جايگزين و تعويض كرد؟

بسيار بيش آمده است كه وثيقه گذار از گذاشتن سند وثيقه و يا اجاره وثيقه براي آزادي زنداني پشيمان شده باشد و قصد باز پس گرفتن وثيقه خود را داشته باشد. حتي در بسياري از موارد بخاطر علل متفاوت مثل فروش ملك وثيقه گذاشته شده، وثيقه گذار به دنبال جايگزيني و تعويض سند وثيقه است. اين مسئله همواره موجب نگراني براي زنداني، خانوانواده ي او و وثيقه گذار شده و اين سوال را براي همگان بوجود آورده كه آيا امكان جايگزيني و يا تعويض سند وثيقه وجود دارد؟

 


برچسب: عدالت آفرينان-موسسه حقوقي عدالت آفرينان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۸:۲۹ توسط:عدالت آفرينان موضوع: نظرات (0)

منظور از قرار تامين كيفري چيست؟

قرار تامين كيفري و شرايط آن براي آزادي متهم چيست؟

در بسياري از محاكم افرادي هستند كه جرم آنها اثبات نشده اما مظنون به انجام جرم هستند و يا عليه آنها شكايتي در محاكم قضايي طرح شده است، اين افراد متهم پرونده هستند كه در شرايطي بايد در دسترس دادگاه براي تحقيق بيشتر و پاسخگويي به دادگاه باشند. در اين شرايط دادگاه با تايين قرار تامين كيفري، از زنداني شدن متهم جلوگيري ميكند و همينطور مانع فرار او ميشود. به نوعي ميتوان گفت قرار تامين كيفري براي ضمانت زنداني به كار ميرود. قرار تامين كيفري مالي است كه توسط دادرس پرونده كه به جرم سيدگي ميكند تعيين ميشود.

 


برچسب: عدالت آفرينان-موسسه حقوقي عدالت آفرينان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۴:۰۶ توسط:عدالت آفرينان موضوع: نظرات (0)

وكيل اعتراض به قرار وثيقه

چگونه وكيل اعتراض به قرار وثيقه (ضبط وثيقه) پيدا كنيم؟

بسياري از متهمان براي آزادي موقت از زندان و يا مرخصي گرفتن از زندان به دنبال صدور قرار تامين كيفر هستند. قرار تامين در زمان انجام تحقيق و تفحص اوليه كه توسط دادسرا انجام ميشود و يا در جريان محاكمه توسط مقام ذي صلاح صادر ميشود. صدور قرار وثيقه يكي از قرارهاي تامين كيفر است كه امروز به عنوان يكي از آسان ترين راه ها براي آزادي زنداني نزد وكلا و عموم مردم شناخته ميشود. بهترين راه براي اطمينان از صحت فرايند صدور قرار وثيقه و اعتراض به قرار وثيقه همكاري با وكيلي صالح و شايسته است. چرا كه وكيل متخصص در امور كيفري موجب سريع تر شدن روند پرونده ميشود و تخصص او مانع از بروز مشكلات احتمالي براي طرفين دعوا ميشود. وكيل اعتراض به قرار وثيقه به علت آشنايي با قانون و پيچيدگي هاي قانوني بهترين راه را براي رسيدگي به پرونده و طي شدن روند دادرسي بكار مي برد.

 


برچسب: عدالت آفرينان-موسسه حقوقي عدالت آفرينان-قرار وثيقه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۰:۲۶ توسط:عدالت آفرينان موضوع: نظرات (0)

منظور از دعواي الزام به انجام تعهد چيست؟

همه چيز درباره دعواي الزام به انجام تعهد

در دعواي الزام به انجام تعهد، متعهد كه قول انجام كاري را به متعهد له داده است از تعهد خود فروگذاري كرده است. دعواي الزام به انجام تعهد جهت مجبور كردن متعهد به انجام دادن آن كار است. دعواي الزام به انجام تعهد با تقديم دادخواست از جانب متعهد له به عنوان خواهان و به طرفيت متعهد به عنوان خوانده دعوا مطرح مي شود.

 


برچسب: عدالت آفرينان-موسسه حقوقي عدالت آفرينان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۶:۲۹ توسط:عدالت آفرينان موضوع: نظرات (0)

شرايط مرخصي گرفتن زندانيان و متهمان و چگونگي استفاده از آن

در چه شرايطي زنداني يا متهم مي تواند مرخصي بگيرد؟

در اين بخش سعي داريم به صورت خلاصه شرايط گرفتن مرخصي زنداني را شرح دهيم تا شما را با شرايط قانوني نحوه گرفتن مرخصي زنداني آشنا كنيم.

 


برچسب: عدالت آفرينان-موسسه حقوقي عدالت آفرينان-مرخصي زنداني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۲:۵۴ توسط:عدالت آفرينان موضوع: نظرات (0)

چه كسي مي‌تواند كفيل متهم يا زنداني شود؟

كفيل كيست؟ قرار كفالت چيست؟

گاهي يك زنداني شرايط آزاد شدن به صورت موقت از زندان را دارد. يكي از راه هاي آزادي موقت يا مرخصي قرار كفالت مي باشد. در اين مقاله قصد داريم درباره مفيل و كفالت زنداني صحبت كنيم و شما را با قوانين حقوقي درباره آن آشنا سازيم.

 


برچسب: عدالت آفرينان-موسسه حقوقي عدالت آفرينان-قرار كفالت-كفيل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۲:۲۱ توسط:عدالت آفرينان موضوع: نظرات (0)

ضمانت نامه بانكي براي وثيقه دادگاه و دادسرا

شما براي يافتن ضمانت نامه بانكي براي وثيقه دادگاه و دادسرا بايد مراحل قانوني آن را توسط يك وكيل با تجربه طي كنيد تا در حين آزادي متهم خود مشكلي برايتان ايجاد نشود.براي ضمانت زنداني شما بايد از قوانين ضمانت متهم مطلع باشيد تا در زير دايره حقوقي و قانون اين كار را انجام دهيد. يكي از ضمانت هايي كه به متهم ارائه مي شود ضمانت آزادي زنداني مي باشد كه به دادگاه يا دادسرا براي مرخصي يا آزادي ارائه مي گردد. اينكار به اين دليل است تا يك مجرم بتواند خودش به مشكلات پرونده اش رسيدگي كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۷:۱۳ توسط:عدالت آفرينان موضوع: نظرات (0)

ضامن معتبر براي ضمانت متهم در تعزيرات حكومتي

شما براي يافتن ضامن معتبر براي ضمانت متهم در تعزيرات حكومتي بايد به مراكز حقوقي معتبر مراجعه كنيد تا بتوانيد ضامن را به دادگاه و دادسرا ارائه دهيد. 

ضامن براي آزادي زنداني

در بسياري از شرايط اگر مديون اصلي دين خود را نپردازد و يا به هر گونه اي دين را از خود ساقط نكند، امكان اين كه به حكم قضايي زنداني شود پيش بيني شده است. در اين صورت شخص ثالثي ميتواند ضامن براي آزادي زنداني شود.

 


برچسب: عدالت آفرينان-موسسه حقوقي عدالت آفرينان-ضامن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۳۸ توسط:عدالت آفرينان موضوع: نظرات (0)

ارزش وثيقه ملكي براي آزادي زنداني را چگونه بفهميم؟

شايد براي شما هم پيش بيايد كه بخواهيد بدانيد ارزش وثيقه ملكي براي آزادي زنداني را چگونه بفهميد. بايد بگوييم ارزش سند وثيقه را قاضي پرونده مشخص مي كند. ارائه وثيقه ميتواند علل مختلفي داشته باشد. مهم ترين علت براي تامين وثيقه، ارائه وثيقه براي مرخصي زنداني است. درخواست صدور تامين وثيقه براي مرخصي زنداني از جانب زنداني انجام ميشود. در صورتي كه مقام قضايي با درخواست او جهت ارائه وثيقه براي مرخصي موافقت كند مبلغ وثيقه توسط مقام قضايي مشخص كند و پس از آن وثيقه براي مرخصي متهم سپرده ميشود. ارائه وثيقه براي مرخصي ميتواند ضمانت نامه بانكي، وجه التزام و يا سند مال منقول و يا غير منقول باشد.

 


برچسب: عدالت آفرينان-موسسه حقوقي عدالت آفرينان-وثيقه ملكي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۱:۲۹ توسط:عدالت آفرينان موضوع: نظرات (0)

آزادي زنداني و متهم به قيد وثيقه و معرفي وثيقه گذار به دادگاه

اگر به دنبال سند ملكي معتبر براي آزاد سازي زنداني داريد، اگر به دنبال سند براي ارائه به دادگاه جهت آزادسازي زنداني خود داريد، اگر به دنبال تامين وثيقه براي آزاد كردن زنداني هستيد، ضمن مشاوره حقوقي، از خدمات تهيه سند براي زنداني عدالت آفرينان استفاده كنيد. اجاره انواع سند براي وثيقه زنداني در استان هاي تهران و البرز با مبالغ سنگين و سبك، حتي براي پرداخت رد مال و جزاي نقدي از طريق عدالت آفرينان امكان پذير است. موسسه حقوقي عدلت آفرينان در ارائه خدمات حقوقي در تلاش است تا در كوتاه ترين زمان ممكن معتبرترين سند را براي شما تامين كند.

 


برچسب: عدالت آفرينان-موسسه حقوقي عدالت آفرينان-سند-وثيقه-ضمانت نامه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۵:۲۱ توسط:عدالت آفرينان موضوع: نظرات (0)